loading...
برج خنک کننده آذین تهویه
مهندس کریمی بازدید : 33 چهارشنبه 19 مرداد 1401 نظرات (1)

یونیت هیتر یا بخاری صنعتی:
یونیت هیتر معمولاً برای هیتر آب گرم با دمای پایین یا آب گرم با دمای متوسط  تا 150 درجه سانتیگراد) عرضه می شوند و یک بخاری واحد هوای اجباری برای گرمایش فضا بزرگ با راندمان بالا هستند.
این بخاری های واحد صنعتی هوای گرم معلق می توانند هوا را به صورت افقی (دیواری) یا عمودی (سقفی) برای گرمایش فضا تخلیه کنند. این بخاری های فن دار آب گرم دارای یک فن محوری قدرتمند است که به این معنی است که برای بسیاری از کاربردهای سیستم های گرمایش دمای پایین تجاری و صنعتی مناسب است.
این شرکت طیف گسترده ای از لوازم جانبی را ارائه می دهد که به این گرمکن های هوای گرم اجازه می دهد تا با نیازهای سایت شما هماهنگ شوند. محدوده یونیت هیتر های  ما راه حل های گرمایش آب مقرون به صرفه و کارآمدی را ارائه می دهد که مناسب برای گرم کردن انبارها، کارگاه های گرمایش، کارخانه های گرمایش، سالن های ورزشی، اتاق های تعویض لباس و بسیاری کاربردهای دیگر است.
ما اکنون دو طیف از این بخاری‌های واحد صنعتی را عرضه می‌کنیم، که در زیر توضیح داده شده است، همچنین طیف گسترده‌ای از بخاری‌های واحد بخار را نیز انجام می‌دهیم که در صفحه وب خود به تفصیل آمده است.


بخاری های واحد آب – یونیت هیتر آب گرم
گرمایش آب گرم یا بخار از دیگ شما از طریق یک کویل گرمایش رادیاتور جریان می یابد، در آنجا یک فن محوری قدرتمند هوا را از طریق کویل رادیاتور هدایت می کند (به همین دلیل است که این بخاری های واحد گاهی اوقات به عنوان بخاری واحد هوای اجباری نامیده می شوند) و هوا از روی آن عبور می کند. مبدل حرارتی واحد یونیت هیتر و گرما را از آب گرم که تغذیه بخاری است جذب می کند و در نتیجه دمای هوای تخلیه بالاتری دارد. آب کولر مبدل حرارتی واحد بخاری را ترک می کند و برای گرم شدن مجدد به دیگ پمپ می شود و فرآیند دوباره شروع می شود. بنابراین، اغلب از این یونیت هیترها به عنوان بخاری های واحد هوای اجباری یا بخاری های فن کویل یاد می شود.
این یونیت هیتر ها در سایزهای مختلف از ظرفیت 50000هزار بی تی یو تا 450 هزار بی تی یو تولید می شوند.
مزایای یونیت هیتر در کاربردهای صنعتی چیست؟
•    قابلیت اطمینان بالا، زیرا تنها قسمت متحرک مجموعه فن محوری قدرتمند و موتور است  و اگر موتور از کار بیفتد، تعویض آن بسیار ساده است.
•    گرمای تمیز بدون بو این یونیت هیتر ها، و بدون هیچ گونه محصول جانبی احتراق برای خروج از دودکش یا شعله ای که نگران آن باشید!
•    راندمان بالا پره های آلومینیومی، که خروجی حرارت بالا را از این محدوده وسیع تضمین می کند
•    جزئیات سبک و فشرده برای نصب ساده و آسان یونیت هیتر آب گرم یا بخار
•    طیف وسیعی از اندازه های بخاری برای مطابقت بخاری با نیازهای گرمایش فضای شما. هنگامی که به درستی انتخاب می شود، دیگر نیازی به نگرانی در مورد اندازه کمتر یا بیش از اندازه هیتر ندارید
•    سرعت فن در همه مدل ها قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد با فن محوری قدرتمند ما جریان هوای عالی داشته باشید.
•    با دوام بالا از آنجایی که تمام بدنه های بخاری واحد ( یونیت هیتر دیواری ) ما از نظر مقاومت در برابر خوردگی درمان شده و با رنگ خاکستری به پایان رسیده است.
•    حالت تابستانی فن ها می توانند به گردش هوا در دوره تابستان کمک کنند و کار سیرکوله توسط یونیت هیتر انجام شود..
•    بخاری های چند واحدی را می توان به صورت استراتژیک برای منطقه بندی مناطق منحصر به فرد در ساختمان قرار داد و حداکثر کنترل و کارایی گرمایش را به شما می دهد.
•    نیازی به لوله کشی تا سطح بالا نفت یا گاز نیست، همانطور که در مورد استفاده از بخاری های هوای گرم مستقیم یا غیرمستقیم با انرژی آن سوخت ها تغذیه می شود.

فنی بخاری واحد
در مرحله اول، ما محدوده بخاری واحد تجاری این بخاری های فن آب گرم / بخاری واحد آب گرم را داریم. این محدوده دارای محدوده خروجی از 7.3 کیلو وات تا 66.8 کیلو وات بسته به دمای جریان و برگشت آب و همچنین دمای هوای ورودی به این گرم کننده های فضای آب به هوا می باشد. آنها یک مبدل حرارتی آب دارند که گاهی به آن کویل گرمایشی می گویند که از لوله مسی با پره های آلومینیومی متصل است. حداکثر دمای کاری برای این محدوده از هیترهای واحد تجاری 95 درجه سانتیگراد، با حداکثر فشار کاری 16 بار، در سیستم گرمایش مرطوب است.
جدول داده‌های خروجی زیر بر اساس دمای هوای ورودی 15 درجه سانتی‌گراد به بخاری‌ها و دمای جریان و آب برگشتی 90/70 درجه سانتی‌گراد است. ظرفیت خنک‌کننده که در واحدهای خاص گزینه‌ای است بر اساس هوای ورودی است. دمای 25 درجه سانتیگراد، با دمای جریان و برگشت آب سرد 07/12 درجه سانتیگراد.

سپس به طیف صنعتی یونیت هیتر خود می رویم. این محدوده دارای خروجی از 7.3 کیلو وات تا 117.7 کیلو وات است که باز هم بسته به دبی آب و دمای برگشت و همچنین دمای هوای ورودی به این بخاری های فضای صنعتی تغذیه شده با آب دارد. مجدداً این جدول فنی بر اساس دمای هوای ورودی 15 درجه سانتیگراد به هیترها و دمای جریان و برگشت آب گرم 90/70 درجه سانتیگراد است و هنگامی که در حالت خنک کننده یا عملکرد استفاده می شود، داده ها بر اساس وارد می شوند. دمای هوا 25 درجه سانتی‌گراد، با دمای جریان و برگشت آب سرد 07/12 درجه سانتی‌گراد. همچنین این داده‌ها را بر اساس دمای هوای ورودی مختلف و دماهای جریان و برگشت متفاوت مانند 80/60 درجه سانتی‌گراد داریم. 70/50 C و 60/40 C و غیره، که اگر بخواهید از این بخاری های واحد در سیستم های گرمایشی با دمای پایین استفاده کنید، داده های حیاتی است. که در تاسیسات پمپ حرارتی رایج هستند.

یونیت هیتر سقفی و دیواری :
دو گزینه تخلیه رو به پایین (روی سقف) یا افقی تمام نیازهای احتمالی گرمایش فضا را برآورده می کنند. تخلیه رو به پایین یا نصب شده در سقف مخصوصاً برای مناطق پیچیده ای مناسب است که موانع ممکن است مانع جریان هوا از یک واحد افقی شوند. با این حال، واحدهای تخلیه افقی، با لوورهای قابل تنظیم، در جایی ایده آل هستند که گرمایش جهت دار (به عنوان مثال در طول خطوط تولید) مورد نیاز است. این یونیت هیترها ساختار فشرده ای دارند و به راحتی می توان آنها را در هر مکانی نصب کرد.
مجموعه بخاری‌های واحد صنعتی "FH" برای گرمایش فضا در انبارها، مراکز توزیع، نمایشگاه‌ها، رختکن، سالن‌های ورزشی و گاراژ خودرو طراحی شده‌اند و با سیستم‌های گرمایش بیوماس جدید و موجود، سیستم‌های گرمایش پمپ‌های حرارتی یا سایر گرمایش مرطوب سنتی سازگار هستند. 
در زیر می بینید، تصویر سمت چپ مربوط به یونیت هیترهای استاندارد است که بر روی سیستم گرمایش آب گرم کار می کنند و در سمت راست واحد گرمایش و سرمایش دو منظوره دارای دو کویل  است. این آبگرمکن با گزینه خنک کننده، فقط بر روی دیوار قابل نصب است - هوای افقی دمنده و نمی توان از آن در جهت عمودی استفاده کرد، زیرا دارای تشت تخلیه میعانات است. هنگامی که دستگاه در حالت خنک کننده است، رطوبت محیط روی سیم پیچ متراکم می شود. بنابراین، لازم است آن را با اتصال ظرف تخلیه بازیابی کنید. این یونیت هیترها به خوبی سرما و گرما را تامین می کنند. البته قیمت یونیت هیتر دو منظوره بیشت ر از قیمت یونیت هیتر یک کویله است که فقط گرمایش را تامین می کند .

اطلاعات بیشتر را در وب سایت آذین تهویه دنبا ل کنید. همچنین با شماره تماس 09194201355 می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش ارتباط داشته باشید.

تصویر سمت چپ یونیت بخاری استاندارد ما با آب گرم تغذیه می شود و در سمت راست بخاری واحد ما است که می تواند برای برنامه های گرمایش و سرمایش استفاده شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reaz در تاریخ 1401/12/22 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

ما از همین مدل سیستمهای گرمایشی یونیت هیتر نصب کردیم خیلی راضی هستیم .
پاسخ : خیلی هم عالی اگر سفاشی داشتید به وب سایت آذین تهویه مراجعه نمایید یا باشماره 09194201355 تماس بگیرید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 1,180